غمناك(خون آبی)
غمناك(خون آبی)

مخاطب خاصی ندارد نوشته هایم اما تا دلت بخواهد همدرد دارد داغِ تمامِ نوشته هایم …


سکوت

سکوت

گفتنی ها را برایت گفته ام

بشنو اکنون

این سکوت

تلخ را



گالری تصاویر سوسا وب تولز

نظرات شما عزیزان:

jigily
ساعت12:48---6 ارديبهشت 1392
رفت و آمد ،



رفت و آمد ،



اینقدر رفت و آمد

كه از یاد برد ، چیزی به نام ماندن هم وجود دارد!


سحر
ساعت19:25---1 ارديبهشت 1392
سلاااام
اگه مشکلی هست بگید پاکش کنم
قشنگ بود


kati
ساعت20:31---31 فروردين 1392
آنقدر به تنهایی ام عادت کرده ام

که می ترسم به

آینه ی اتاق نگاه کنم !

تا مبادا

وجود یکی دیگر را حس کنم ...!

ممنون که به من سر زدين
وب قشنگتونو لينک کردم
موفق باشيد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,

|
 


مخاطب خاصی ندارد نوشته هایم اما تا دلت بخواهد همدرد دارد داغِ تمامِ نوشته هایم …


 

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غمناك و آدرس mory.com.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کنارتم به من نگاه نمیکنی
دختر چادری
اس ام اس تیکه دار
اس ام اس انگلیسی
اس ام اس فلسفی
اس ام اس تولد
اس ام اس شب
اس ام اس دروغ
اس ام اس غرور
اس ام اس تنهایی
اس ام اس بوسه
اس ام اس غمگین
اس ام اس شب بخیر
اس ام اس مهربانی
اس ام اس نامردی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
صیغه یابی
جلو پنجره زوتی
درگاه پرداخت

 

 

عذاب
مخاطب
آهنگ غم
دلتنگم
دل
خوش آمدید
دانلود آپدیت not32
سرزمین من
رفیق
مطالب غم
غرور
جمله
سکوت
تنهایی
قبرم
عهد شکستی(غمناک)
حزن(غمناک)
آسمانی(غمناک)
بی خبری

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 83299
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 123
تعداد آنلاین : 1



http://gfx.parstools.com/gifanimations-dividers/dividers/blog-divider152.gif
برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم

جاوا اسكریپت